If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Има си стенд за тоя реглаж, затова нищо не става, а и освен късите, трябва да погледнеш дали са наред и дългите, при някои фарове явно се получават изкривявания/деформации с времето и няма как да са абсолютно точно и дълги и къси. Също зависи и ако са различни крушките на дълги и къси.
Не разбрах какво не ти е ясно? Не знаеш от къде се реголират или на каква височина трябва да светят?
Ето какво е написал Антони по въпроса:
Външният винт ( от към калника ) е за регулиране нагоре и надолу а вътрешният за хоризонтално. Ъгълът на вертикално отклонение за левия фар трябва да е -1%. Тоест заставайки на десетина метра от фара отбелязваш къде върху кракът ти е горният ръб на осветеното петно. След което се отдалечаваш на още десет метра и горният ръб трябва да слезе с десет сантиметра по-ниско. Това за късите светлини.
Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
А бе заставаш по тъмно на 2-3 метра срещу някоя стена...и си ги правиш по твой вкус...освен ако нямаш нарушено зрение
....десния винаги го дигаш малко повече!!!
А бе заставаш по тъмно на 2-3 метра срещу някоя стена...и си ги правиш по твой вкус...освен ако нямаш нарушено зрение
....десния винаги го дигаш малко повече!!!
И за регулирането срещу стена има подробно описание във форума, но трябва да се търси и от време на време питащият да споделя какво е станало или поне да каже, че никакви ни няма с нашите съвети!
Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
2-та фара- абсолютно на една височина! Фаровете с лупи са с 1 % наклон обикновено. Заставаш примерно на 5 метра от стена. Мериш височината до центъра на лупата (явно ще е приблизително). На стената линията, докъдето осветява фара (т. е. границата между тъмната и осветената част, поне си личи идеално при тоз фар), трябва да е с 5 см. по- надолу от това, което си измерил. При 10 метра разстояние- съответно с 10 см надолу... Относно височината- толкова. Хоризонтално е по терсене за настройване, поне за мен.
И между другото това за крушките е вярно- много зависи какви са при регулирането.
И за регулирането срещу стена има подробно описание във форума, но трябва да се търси и от време на време питащият да споделя какво е станало или поне да каже, че никакви ни няма с нашите съвети!
След като си правя колата сам се предполага, че съм технически грамотен!
Знам как се регулират фарове, търся помощ а не съвети защото навартях няколко километра напред-назад.Просто можеби не съм формулирал правилно темата. Трябва ми 2ри 4овек просто защото нямам нерви!
Не веднъж съм се одзовавал за какво ли не на колеги, реших и аз да потърся помощ чрез тема неангажиращо.
След като си правя колата сам се предполага, че съм технически грамотен!
Знам как се регулират фарове, търся помощ а не съвети защото навартях няколко километра напред-назад.Просто можеби не съм формулирал правилно темата. Трябва ми 2ри 4овек просто защото нямам нерви!
Не веднъж съм се одзовавал за какво ли не на колеги, реших и аз да потърся помощ чрез тема неангажиращо.
КЛЮЧ
Ами ние няма как да знаем какво си искал да кажеш, така че извинявай за назидателния тон!
Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."
2-та фара- абсолютно на една височина! Фаровете с лупи са с 1 % наклон обикновено. Заставаш примерно на 5 метра от стена. Мериш височината до центъра на лупата (явно ще е приблизително). На стената линията, докъдето осветява фара (т. е. границата между тъмната и осветената част, поне си личи идеално при тоз фар), трябва да е с 5 см. по- надолу от това, което си измерил. При 10 метра разстояние- съответно с 10 см надолу... Относно височината- толкова. Хоризонтално е по терсене за настройване, поне за мен.
между другото това за крушките е вярно- много зависи какви са при регулирането.
2-та фара- абсолютно на една височина!..да, бе да....за това не съм съгласен!...десния по високо за по добра видимост.....от дясно няма да заслепиш мантинелата...а и по книжките така го пише
2-та фара- абсолютно на една височина!..да, бе да....за това не съм съгласен!...десния по високо за по добра видимост.....от дясно няма да заслепиш мантинелата...а и по книжките така го пише
За осветяването на мантинелата се грижи 'чупката' на фара. Освен да изглежда грозно, гледано отпред, нищо няма да се постигне с повдигнат десен фар. Ако беше така, на десните фарове щеше да пише по- малък процент наклон, отколкото на левите.
Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts; Lancia Kappa JTD '98 -
За осветяването на мантинелата се грижи 'чупката' на фара. Освен да изглежда грозно, гледано отпред, нищо няма да се постигне с повдигнат десен фар. Ако беше така, на десните фарове щеше да пише по- малък процент наклон, отколкото на левите.
Имам предвид, че като е вдигнат малко десния фар се получава по добра осветеност на пътя пред теб, без да заслепяваш насрещтното движение, освен ако не караш на острова!
Получава се една наклонена линия...какво и е грозното???
Comment