Известие

Collapse
No announcement yet.

Реглаж фарове!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Реглаж фарове!

    Абсолютно всичко без мотора по колата си го оправям сам! Фаровете 2ри път си играя по 1час и нищо!
    Ако някой има желание да ми помогне ще има мн. бира
    sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
    http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
    !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

  • #2
    Има си стенд за тоя реглаж, затова нищо не става, а и освен късите, трябва да погледнеш дали са наред и дългите, при някои фарове явно се получават изкривявания/деформации с времето и няма как да са абсолютно точно и дълги и къси. Също зависи и ако са различни крушките на дълги и къси.
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #3
      здр

      На две места ходих като чуят че съм за фарове и да си запиша час за др. седмица
      sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
      http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
      !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

      Comment


      • #4
        Не разбрах какво не ти е ясно? Не знаеш от къде се реголират или на каква височина трябва да светят?

        Ето какво е написал Антони по въпроса:

        Външният винт ( от към калника ) е за регулиране нагоре и надолу а вътрешният за хоризонтално. Ъгълът на вертикално отклонение за левия фар трябва да е -1%. Тоест заставайки на десетина метра от фара отбелязваш къде върху кракът ти е горният ръб на осветеното петно. След което се отдалечаваш на още десет метра и горният ръб трябва да слезе с десет сантиметра по-ниско. Това за късите светлини.
        Last edited by Ass; d.m.y г., 11:56.
        Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
        Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
        "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
        When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

        Comment


        • #5
          А бе заставаш по тъмно на 2-3 метра срещу някоя стена...и си ги правиш по твой вкус...освен ако нямаш нарушено зрение
          ....десния винаги го дигаш малко повече!!!
          Last edited by Бобби; d.m.y г., 12:16.
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            А бе заставаш по тъмно на 2-3 метра срещу някоя стена...и си ги правиш по твой вкус...освен ако нямаш нарушено зрение
            ....десния винаги го дигаш малко повече!!!
            И за регулирането срещу стена има подробно описание във форума, но трябва да се търси и от време на време питащият да споделя какво е станало или поне да каже, че никакви ни няма с нашите съвети!
            Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
            Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
            "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
            When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

            Comment


            • #7
              2-та фара- абсолютно на една височина! Фаровете с лупи са с 1 % наклон обикновено. Заставаш примерно на 5 метра от стена. Мериш височината до центъра на лупата (явно ще е приблизително). На стената линията, докъдето осветява фара (т. е. границата между тъмната и осветената част, поне си личи идеално при тоз фар), трябва да е с 5 см. по- надолу от това, което си измерил. При 10 метра разстояние- съответно с 10 см надолу... Относно височината- толкова. Хоризонтално е по терсене за настройване, поне за мен.

              И между другото това за крушките е вярно- много зависи какви са при регулирането.
              Last edited by didod; d.m.y г., 18:52.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
                И за регулирането срещу стена има подробно описание във форума, но трябва да се търси и от време на време питащият да споделя какво е станало или поне да каже, че никакви ни няма с нашите съвети!
                След като си правя колата сам се предполага, че съм технически грамотен!
                Знам как се регулират фарове, търся помощ а не съвети защото навартях няколко километра напред-назад.Просто можеби не съм формулирал правилно темата. Трябва ми 2ри 4овек просто защото нямам нерви!
                Не веднъж съм се одзовавал за какво ли не на колеги, реших и аз да потърся помощ чрез тема неангажиращо.


                КЛЮЧ
                sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
                http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
                !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mimo_ Покажи съобщение
                  След като си правя колата сам се предполага, че съм технически грамотен!
                  Знам как се регулират фарове, търся помощ а не съвети защото навартях няколко километра напред-назад.Просто можеби не съм формулирал правилно темата. Трябва ми 2ри 4овек просто защото нямам нерви!
                  Не веднъж съм се одзовавал за какво ли не на колеги, реших и аз да потърся помощ чрез тема неангажиращо.


                  КЛЮЧ
                  Ами ние няма как да знаем какво си искал да кажеш, така че извинявай за назидателния тон!
                  Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                  Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                  "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                  When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                  Comment


                  • #10
                    юаи

                    sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
                    http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
                    !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      2-та фара- абсолютно на една височина! Фаровете с лупи са с 1 % наклон обикновено. Заставаш примерно на 5 метра от стена. Мериш височината до центъра на лупата (явно ще е приблизително). На стената линията, докъдето осветява фара (т. е. границата между тъмната и осветената част, поне си личи идеално при тоз фар), трябва да е с 5 см. по- надолу от това, което си измерил. При 10 метра разстояние- съответно с 10 см надолу... Относно височината- толкова. Хоризонтално е по терсене за настройване, поне за мен.
                      между другото това за крушките е вярно- много зависи какви са при регулирането.
                      2-та фара- абсолютно на една височина!..да, бе да....за това не съм съгласен!...десния по високо за по добра видимост.....от дясно няма да заслепиш мантинелата...а и по книжките така го пише
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        zdr

                        Точно това е, че заслепявам другата лента постоянно ми присветкват хората. А иначе уш са точно
                        sigpic 155 2.5 TD VM31B 07.03.1997
                        http://www.youtube.com/watch?v=r7_l0...6CE27&index=21
                        !!! http://vbox7.com/play:8b1da481&al=1&vid=1084993 !!!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                          2-та фара- абсолютно на една височина!..да, бе да....за това не съм съгласен!...десния по високо за по добра видимост.....от дясно няма да заслепиш мантинелата...а и по книжките така го пише
                          За осветяването на мантинелата се грижи 'чупката' на фара. Освен да изглежда грозно, гледано отпред, нищо няма да се постигне с повдигнат десен фар. Ако беше така, на десните фарове щеше да пише по- малък процент наклон, отколкото на левите.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mimo_ Покажи съобщение
                            Точно това е, че заслепявам другата лента постоянно ми присветкват хората. А иначе уш са точно
                            Много е субективно това. И на мен ми пречат повечето фарове, особено ксенон. Ако са ти точно, не го мисли.
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                              За осветяването на мантинелата се грижи 'чупката' на фара. Освен да изглежда грозно, гледано отпред, нищо няма да се постигне с повдигнат десен фар. Ако беше така, на десните фарове щеше да пише по- малък процент наклон, отколкото на левите.
                              Имам предвид, че като е вдигнат малко десния фар се получава по добра осветеност на пътя пред теб, без да заслепяваш насрещтното движение, освен ако не караш на острова!
                              Получава се една наклонена линия...какво и е грозното???
                              Last edited by Бобби; d.m.y г., 15:29.
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment

                              Working...
                              X